slide show

onsdagshäng med pappa
DATUM: 2014-01-08 | TID: 21:44:45 | KATEGORI: Vardag

tog ett simpass med elin idag innan karln skjutsade ner mig till pappa. käkade middag på olearys innan vi gick på bio. Såg hundraåringen som hoppade ut genom fönstret och försvann, helt klart värt att se för dom som inte gjort det!😊 är i läggan nu och väntar på att PH ska börja sen ska vi ba chilla resten av denna onsdag. Inge alarm ringer imorgon så ska försöka sova ut, brukar dock oftast vakna halv tio dom dagarna jag inte behöver kliva upp.. nu ska jag ta en snabb dusch innan paradise börja, pussopuss

i brist på andra bilder bjuder jag på vad som landade i brevlådan igår, mitt paket jag väntat på, yay!






Ditt namn:


E-postadress: (endast jag som ser den!)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?