slide show

onsdag
DATUM: 2014-01-22 | TID: 12:47:00 | KATEGORI: Vardag

Onsdag idag, snart helg. Taggad.  igår möblerade jag om lite här hemma och fick en ny "betjänt" av mormor då min gamla hade gjort sitt. åkte sen och kollade på paradise med tjejerna. va iväg och jobbade imorse,blåmärket på benet kan även visa att jag gjorde min första vurpa detta år, jäkligt oskönt. Nu har jag diskat och kasta in tvätt i tre maskiner, så skönt att vi kan boka upp flera samtidigt! Annars idag ska jag träna och mysa lite med hampus, inte träffat honom på huur länge som helst så ska bli väldigt skojj! och ikväll blir det väll Paradise i vanlig ordning, kanske ska va med majsan senare men det märker vi. 
 
 
 
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (endast jag som ser den!)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?