slide show

helgens bravader
DATUM: 2014-01-27 | TID: 21:06:59 | KATEGORI: Vardag

Då va helgen över, mycket som hänt. Va ut i fredags med tjejerna,pontus&fredrik, skulle sen ner på krogen men fick ett samtal som slutade med att Isabelle fick köra ner mig och svärmor till akuten där min grabb hade hamnat upp. Behöver inte gå in så mycket på det, han mår bra nu vilket är huvudsaken. stannade kvar där med honom över natten och kom hem till stan lördagförmiddag. åkte sen iväg på några ärenden med hannah innan vi fixade oss för kvällen, va hemma hos henne och drack innan vi åkte ner på krogen.
Igår, söndag, mådde jag som en påse med skit, en av dom värre bakfyllorna om man säger så. käkade lunch med hannah och helen sen åkte jag hem till mormor och låg i soffan, heela kvällen. och nuu är det måndagkväll, hade halkbanan imorse, va jävligt nervis men gick galant och va jäkligt skojj! Åkte sen till sundsvall med Hannah och är nu hemma igen, ska ta en dusch nu och invänta PH sen ska jag sova, är så sjukt trött, gått upp tidigt nu dom senaste dagarna och ser fram emot en sovmorgon imorgon:))
Kameran är kvar hos Hannah så bilder från helgen lägger jag upp imorgon!
 
En bild från halkbanan imorse kan jag iallafall bjuda på.
 




Ditt namn:


E-postadress: (endast jag som ser den!)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?