slide show

femtonde Januari
DATUM: 2014-01-15 | TID: 11:05:54 | KATEGORI: Vardag

Klockan ringde nio imorse, va iväg och jobbade och har nu precis kommit hem och slagit på Greys. Ska precis äta frukost sen kasta på mig andra kläder och fixa ordning mig lite innan jag ska iväg med Amanda till körskolan och övningsköra. Ska sen iväg och träna med Elin. Va väll egentligen tänkt att göra det innan men ser nu att jag inte hinner med det. Efter det ska jag iallafall mysa med bellsan, eller ska nog hem och duscha först och kanska få lite middag i magen, tror hon skulle uppskatta det faktiskt. Ska till Hannah och hämta min kamera också så man kan gå ut och fota nu när snön fallit så fint, dock skulle solen gärna få titta fram men får se när det blir av!




Ditt namn:


E-postadress: (endast jag som ser den!)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?