slide show

1 jan 2014!
DATUM: 2014-01-01 | TID: 17:20:25 | KATEGORI: Vardag

Gårdagen blev ganska lugn endå. Åkte hem och käkade middag hos jonas med våra familjer sen kom Frida, Sanna och Isabelle och vi spelade spel och drack drinkar och myste på. Runt halv tolv åkte tjejerna ner till hamnkrogen och jag stannade kvar hemma hos Jonas och drack champagne, smällde raketer och kysstes på 12slaget! 
 
Idag är det första januari 2014, nytt år och nya möjligheter och idag har även jag och karln 14 månader tillsammans så idag ska vi väll bara va hemma och ta det lugnt,ska iväg på affären och handla lite mat och grejer hem hit och kanske någonting gott tills kvällen men mer än så hade jag inte tänkt anstränga mig idag ;)
 
(Hade inte kameran med mig så ska försöka få tag på några bilder från gårdagen och lägga upp senare). Ha en bra dag. PoK




Ditt namn:


E-postadress: (endast jag som ser den!)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?