slide show

wild heart
DATUM: 2014-02-13 | TID: 11:19:11 | KATEGORI: Vardag

Va ner och färgade håret hos Jessica igår, blev super nöjd över resultatet! Efter vi va klar åkte jag till elin och käkade lite lunch innan vi åkte till hannah och hängde lite. runt två åkte jag och elin ner på stan och kikade på födelsedagspresent till hennes bror sen tog vi en middag på subway. Åkte sen hem till maja nån timme och snackade skit då vi inte setts på ett tag sen åkte jag hem med karln och slappade och pratade resten av kvällen innan båda däckade. Torsdag idag, ingenting speciellt ska hända, träna och träffa tjejerna sen planera morgondagens alla-hjärrtans-dag med hjärtat, och tvätta, tvätta måste göras!! 
 
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (endast jag som ser den!)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?