slide show

Tisdag
DATUM: 2014-02-11 | TID: 17:43:05 | KATEGORI: Vardag

Åkte ner till pappa i sundsvall med Jonas igår och spenderade natten där, hade tatueringstid i sundsvall imorse så kände att det va lika bra slapp man ta sig ner imorse. Kom ner runt 8 igår så käkade vi och kollade på film innan vi slocknade. tog en lunch på Arenan idag innan jag gaddade mig och åkte sen därifrån jäkligt nöjd! Visar bild när plasten är borttagen.  åkte och tvättade bilen när vi kom till stan och har sen dess bara glott på tv och käkat middag. Händer nog inte så mycket mer ikväll, imorgon ringer alarmet tidigt då jag ska ner och färga håret hos Jessica, ska bli skönt med en liten förändring nu känner jag. 
 
 
Sakna sommarn
 




Ditt namn:


E-postadress: (endast jag som ser den!)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?