slide show

söndag
DATUM: 2014-02-23 | TID: 19:17:12 | KATEGORI: Vardag

Då va även denna helg över. Blev nyktert i fredags, umgicks med Bellsan, Hannah och Daniella och satan vad kul jag hade, förlängde ju livet minst 10 år så mycket som kul som vi hade. Åkte hem och slocknade ganska direkt vid 2 någon gång. lördag igår, åkte ner på stan med tjejerna och sprang runt och hade oss innan jag åkte hem till mig med elin och isabelle och började fixa oss inför kvällen. Vid 6 åkte jag och bellsan till hannah och började dricka och vid halv 10 så kom  grabbarna och joinade oss och vid strax innan halv ett promenerade vi ner på krogen där vi dansade och drack goda drinkar. Hade en jäääkligt bra utgång igår alltså!:) Idag vet inte riktigt kroppen hur den ska må, ena sekunden mår jag bra sen andra vill jag bara krypa under täcket och dö en sväng, och det är det sistnämnda som håller på ta ihjäl mig just nu så nu har jag hoppat i myskläder och ska käka middag sen ska jag bara ta det lugnt, ska försöka somna någonlunda tidigt så man kan få vakna upp och förhoppningsvis må bra igen. puss på er




Ditt namn:


E-postadress: (endast jag som ser den!)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?