slide show

regn,vin och pussar
DATUM: 2014-08-24 | TID: 12:05:35 | KATEGORI: Vardag

gud vad mysigt det är när det börja bli lite höstkänsla när man vaknar på morgonen så man kan tända ljus och ligga inne och kolla på film hela dagen. i alla fall när det är söndag och det regnar ute.
 
igår blev det några glas vin hemma hemma hos stefan med några skönt grabbar. runt tolv drog vi ner mot stan för att gå till hamnkrogen men kände att regnet låg i luften så kände inte riktigt för det så jag åkte hem med Jonas och käkade och kollade på film istället. Vilket va ett bra val då det började spöregna efter ett tag.
 
Vaknade för ett litet tag sen och har plockat undan och fixat tvätten så det är klart. sitter nu och kollar på tv med fördragna gardiner och tända ljus medans karln ligger i sängen och sover fortfarande. Tänkte fortsätta läsa lite i femtio nyanser av honom och göra ordning lite frukost innan man ska ta tag i den här dagen, tror dock inte att det står alldeles för mycket på schemat idag så ska väll bara kramas med jonas, typ.
 
& Igår åkte jonas till birsta och passade på att hämta min dator som äntligen är klar efter att ha varit på lagning. yey.  Det enda negativa va väll att dom va tvungen att rensa hela datorn så allt innehåll är som bortblåst, tur jag inte hann lägga över alla gamla bilder från gamla datorn i alla fall. men känner att det är dags för mig att köpa en extern hårddisk då jag är ganska bra att på få mina datorer att krascha.
 
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (endast jag som ser den!)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?