slide show

pick up the pieces
DATUM: 2014-08-06 | TID: 11:22:34 | KATEGORI: Vardag

känns hemskt att säga men nu längtar man litegrann till hösten,eller att det iallafall kunde få fläkta lite. värmen är jävligt skön när man ligger och pressar på smitta men när man inte kan varken sova eller vara ute med mer än bikinin på sig är det inte så roligt längre. och det där kommer jag definitivt få käka upp när sommaren väl är över kan jag lova. 
 
Onsdag idag, har inte så mycket planer alls, skulle umgås med emz men hon va tvungen att avboka då hon hade lite grejer att göra så får ses i helgen istället. Ikväll ska jag iallafall åka och bada med pontan sen ska jonas ut och köra på onsdagsbus så får jag med mig nått sällskap beger jag mig nog ut dit och kollar på när han kör, hur mycket det än tar imot.
 
ne nu ska jag lägga mig och sola lite medans jag väntar på att pojkvännen ska komma hem på lunch så jag kan sno bilen och åka till hannah en sväng.
 
min nya kompis jag skaffat mig. 
 
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (endast jag som ser den!)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?