slide show

love druggie
DATUM: 2014-08-27 | TID: 11:07:45 | KATEGORI: Vardag

igår blev det en tripp till birsta med karln. han köpte sig ett par nya jeans och två tröjor vilket satt som smäck! och jag hittade äntligen en ny vinterjacka. har aldrig riktigt fastnat för en jacka så har blivit satt jag gått runt med samma typ 3 säsonger vilket e lite tråkigt så igår slog jag till.
 
Åt sen middag hemma hos mamma där det serverades köttfärsås, kan lova att mammas gör den bästa köttfärsåsen hörrni - åkte sen på affären med frida innan vi åkte hem till mig och jonas och kollade på idol och paradise.
 
Idag ska jag låta kroppen svettas lite då jag mest suttit fast i soffan dom senaste dagarna och tryck popcorn sen ska jag ta mig en 20-minuters i solariumet. Ikväll blir det middag hos mormor så ska hon få klippa mig samtidigt sen efter det blir det väll till att åka hem och kolla på idol och paradise i vanlig ordning.
 
 

Postat av Anonym

bild på vinterjackan?

Datum: 2014-08-27 | Tid: 11:14:51



Ditt namn:


E-postadress: (endast jag som ser den!)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?