slide show

Helgens bravader
DATUM: 2014-08-03 | TID: 18:47:12 | KATEGORI: Vardag

Ouff vilken bra helg. i fredags hade jag Isabelle Elin och Sandra ordnat en babyshower för Emelie, hade en jätte mysig kväll och allt blev väldigt lyckat! Igår va det lördag och Albin skulle komma till hamnkrogen och spela så vid sju åkte jag hem till elin där vi förade och promenerade ner till krogen vid halv elva, va dessvärre alldeles för taggad så fick i mig några glas för mycket så drog mig hemåt ganska snabbt och missade hela showen, haha rutinerad. Så med andra ord har den här dagen spenderats på toaletten där jag legat och mått som man förtjänar en dag som denna, åkte sen iväg och käkade pizza och snackade strunt med tjejerna. Tur man har dom såna här dagar. är nu hos mormor och ska käka middag och kolla på någon film, ikväll vet jag någon som i alla fall kommer sova som en liten bäbis..
 
 
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (endast jag som ser den!)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?