slide show

Fredag
DATUM: 2014-08-29 | TID: 13:32:00 | KATEGORI: Vardag

satt hemma hos elin igår och kollade igenom jysk-tidningen och såg att dom sålde sina fina speglar för 300 istället för 700 så hämtade jonas på jobbet och åkte dit direkt och köpte en vit och guldig. har redan en likadan som hänger över soffan men kände att vi  behövde en helkroppsspegel här hemma så jag åkte därifrån väldigt nöjd.

och idag är det fredag, skönt! Och nu så kom jag precis hem efter att ha varit på Kochs och ätit lunch med isabelle. Tänkte kolla på några avsnitt av the hills innan jag ska ta tag i denna fredag. ikväll ska jag i alla fall va med bellsan, och kanske emelie, om inte hon åker in på förlossningen då hennes lilla prins är beräknad att komma idag, jag hoppas han väljer att titta ut snart då jag sitter på spänn här hemma redan!!
 
 
 

Postat av michelle

åh den spegeln är ju så sjukt snygg! vill också ha en!

Svar: Ja, verkligen! så va ju perfekt nu också när den va på rea :)
nicole rådström

Datum: 2014-09-04 | Tid: 09:56:45
Blogg: http://michhagg.blogg.se



Ditt namn:


E-postadress: (endast jag som ser den!)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?