slide show

Första september
DATUM: 2013-09-01 | TID: 11:51:00 | KATEGORI: Vardag

Va nere i Sundsvall i fredags och drinkade med Frida :) skönt att komma från stan en sväng. Kom hem igår förmiddag och då kom Nadia och Denize hit för att spendera natten så blev filmmys med dom och Frida medans karln va och jobbade, fick inte så mycket sömn i fredags så Frida åkte hem redan vid halv elva och jag tvärdäckade direkt. Sitter nu och kollar på himym och ska snart duscha, Jonas ligger och sover bredvid mig och lär förmodligen sova ett bra tag till då han kom hem halv fyra i natt. Annars idag ska jag träffa tjejerna som kommer hem från grekland idag och sen beger jag mig till mormor:)
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (endast jag som ser den!)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?