slide show

baby i'm not like the rest
DATUM: 2013-09-19 | TID: 13:51:00 | KATEGORI: Vardag

Åkte aldrig till pappa igår så jag och bellsan åkte hem till Hannah med tjejerna och kollade på idol och efter det gick vi till Linda där hon Emz och lotta va och drack. Runt ett körde jag och isabelle ner dom till krogen sen åkte vi hem till hit och sov. Klockan är nu halv två och jag sitter och väntar på farmor som ska köra ner mig till pappa där jag spenderar natten, käka någon god middag och bio står nog på schemat ikväll, skönt att få träffa pappsen igen:)  Och imorgon är det ingen klockan som väcker mig så ska njuta av en sovmorgon innan jag beger mig hem till stan igen och planerar min fredagkväll! Nu ska jag kasta på mig lite smink innan jag åker!:)
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (endast jag som ser den!)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?