slide show

all about you
DATUM: 2013-09-24 | TID: 10:57:00 | KATEGORI: Vardag

Hösten har bara varit här ett par dagar och jag saknar redan sommaren. Varma stränder,bruna kroppar & sena sommarkvällar, kunna gå barbent, bada & sitta ute på en filt in på sen timmarna och dricka vin. Visst att det kan va ganska mysigt att tända ljus och krypa ner under en filt men bara i sisådär en månad sen är men ganska less på kylan. Men som tur är kommer oktober,november och december bestå av mycket skojj så det kommer gå ganska fort fram tills årsskiftet känner jag:)  Just nu ligger jag iallafall fortfarande i sängen och väntar på att The bachelor ska börja sen ska jag dra mig ut på en PW och sen träna och efter det är dagen ganska oplanerad, kanske träffar tjejerna eller nått skojj:)
 
Och juste, igår va det den 23e september vilket innebär att jag och Hannah ska plocka fram skolböckerna och börja plugga igen, ska bli spännande att se hur detta går;) 
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (endast jag som ser den!)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?