slide show

tell u what to do
DATUM: 2013-10-10 | TID: 11:27:22 | KATEGORI: Vardag

Godmorgon på er :) Här sitter jag och försöker kasta ihop en bra spellista tills nästa helgs bravader och ska snart göra ordning frukost! Dagen ser ut som så att jag ska hem till familjen en sväng sen ska jag och Hannah iväg till komvux och sen ska jag dra mig ut på en pw någongång ikväll, mer än så är det inte planerat än! Imorgon är det fredag igen vilket e svårt att tro då det nyss va lördag, men jag klagar inte;) Sen är det redan vecka 42 vilket består av kryssning med tre fina brudar på bästis födelsedag,liten roadtrip med tjejerna när jag kommer hem, födelsedagsmiddag på torsdagen och sen ska man äntligen fylla 20!!  Känner att dom närmaste 8 dagarna kommer bli så sjukt bra:) ;)
 




Ditt namn:


E-postadress: (endast jag som ser den!)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?