slide show

då du ser på mig
DATUM: 2013-10-08 | TID: 11:27:11 | KATEGORI: Vardag

Lördagen började med att träffa släkten då gammelmorfan fyllde 85. Drack vin och käkade god mat innan jag och Natalie begav oss till Hannah där tjejerna var. Kvällen rullade på och fler folk kom och runt tolv åkte jag och hannah ner med grabbarna till krogen  :) Träffade fina kamrater jag inte träffat på länge och hela kvällen var jäkligt lyckad  :) och efter krogen möte jag en vän som va snäll att skjutsa mig så åkte och hämtade bellsan sen åkte vi hem till mig och käkade mini och sov!
 
Söndagen var väääldigt lugn. Låg i sängen tills klockan blev fyra då jag och bella åkte och käkade sen åkte vi hem och la oss igen :) haha. Sen när karln kom hem åkte vi och köpte tacos och sen slog vi på Pain and gain och bara slappade hela kvällen. Igår blev det jobb till halv fem sen åkte jag till Hannah och umgicks med tjejerna sen runt nio åkte jag hem och slog på mistresses innan jag slockade. Och nu är det tisdag och jag har tänt ljus och släckt ner och sitter och kollar på tv innan jag ska duscha och göra mig ordning för dagen, ska på stan med tjejerna sen ikväll ska vi käka tacos och fira Helen som fyllde år igår, mys:)
 
 
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (endast jag som ser den!)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?