slide show

All I really need to understand is when you talk dirty to me
DATUM: 2013-10-04 | TID: 11:29:04 | KATEGORI: Vardag

Min torsdag bestod av häng med tjejerna. Åkte hem till mig där sanna klippte Patrik sen begav vi oss till birre där i stortsätt alla skulle inhandla en outfit till helgen. Åkte därifrån klockan 8 och då åkte jag hem på en gång för en myskväll med karln och när jag öppnar dörren hade han tänt ljus i hela lägenheten och köpt rosor, att sånna saker kan göra en så otroligt glad :) My love. 
Idag är det fredag och Jonas åkte iväg med grabbarna nio i morse och ska vara borta hela helgen så min helg kommer alltså spenderas med mina fina tjejer. Så idag ska jag först ner på stan med elin och kolla på lite nödvändiga grejer tills ikväll sen blir det en solning innan vi gör oss redo för kvällen, är jäkligt taggad!:) ;)
 
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (endast jag som ser den!)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?