slide show

andra november
DATUM: 2013-11-02 | TID: 10:28:00 | KATEGORI: Vardag

igår va en väldigt känslomässig dag. Hade ett år med hjärtat så åkte ner till Sundsvall, käkade på allstar och va på bio innan vi gick hem och myste framför film sen klockan tolv va det dags att gå till busstationen och krama Hannah och frida hejdå och dom åkte vidare till Arlanda. det va tufft, jääävligt tufft.. Igår va det även tre månader sen jag kollade mig i spegeln och kände att nu får det va nog, och jag är väldigt nöjd än så länge! allt går bara man vill!Ligger i sängen nu och ska snart åka hemåt mot Härnösand! ikväll blir det halloweenfirande men ska börja dra mig upp ur sängen och fixa ordning nu så mer om det sen. kyss

Postat av Sandra

Hej, de vad starkt gjort av dig att gå ner så mycket i vikt.
Du borde vara stolt över dig själv!
Har du några tips?:) vad har du gjort för att gå ner i vikt, kost och träning? Har själv lite problem med min vikt, har gått upp
Rätt många kilon sen jag och min pojkvän blev tillsammans.
Jag vill ju självklart gå ner alla kilon, men är så hiskeligt mat
Glad! Haha

Svar: Hej! Kul att höra,taack :) Ja kan säga att det va sambokilon som satt mig i skiten också ;) Röra på sig och undvika alla kolhydrater som te.x bröd och pasta, funkade för mig :)
nicole rådström

Datum: 2013-11-04 | Tid: 15:47:46



Ditt namn:


E-postadress: (endast jag som ser den!)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?