slide show

Studentbal
DATUM: 2013-06-12 | TID: 11:10:00 | KATEGORI: Photos

Tog en middag på stan med Bellsan igår innan vi mötte upp Jonas och gick och kollade på studentbalen :)  Helt otroligt att det redan gått ett år sen man själv stod där..;) Och Natalie va så jäkla fin!
 
Efter vi kikat klart på det köpte jag bellsan och isa jordgubbar och satte oss på kajen. Åkte sen och bytte om och åkte ner och mötte upp emelie,erik, robin och jonas för kubbspel och mys innan jag åkte hem till bellsan.
Ligger nu i sängen hos Jonko och kollar på desperate housewives och väntar på att karln ska komma hem på lunch... sen åker jag hem med mamma för att förbereda allt inför Natalies mottagning imorgon :)
 
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (endast jag som ser den!)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?