slide show

helgens bravader
DATUM: 2013-06-09 | TID: 19:38:16 | KATEGORI:

I torsdags åkte jag och min prins iväg och hyrde stuga över natten, lite kvalitetstid, super mysigt!





Kom hem runt lunchtid i fredags så åkte vi hem till Jonas, satt ute i solen och umgicks med hans familj lite innan vi gjorde oss ordning för kvällen. Åkte hem till Elin och drack vin och snackade skit, väldigt trevligt!



Igår åkte jag hem till Hannah redan vid ett så drog vi och sola innan vi fixade oss, inflyttningsfest för hennes syster&marcus stod på schemat. Grillade och drack vin och hade det jäkligt trevlig. Runt halv ett drog jag med sanna och elin ner på hamnkrogen sen kom Jonas och hämtade mig så åkte vi hem och myste









Ditt namn:


E-postadress: (endast jag som ser den!)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?