slide show

21:11
DATUM: 2013-06-30 | TID: 21:12:42 | KATEGORI: Vardag

sååå va även denna helg över. i Fredags blev det bubbel&vin mys hemma hos mig med Bellsan och släkten. gick sedan ner på stan och mötte Emelie så satt vi oss på mellis o drack o snackade skit och hade jäkligt mysigt! Vaknade upp hemma hos Jonas och mådde..... som en påse skit, och som pricken över i:et skulle jag jobba klockan tre,ingen höjdare.. Tog iallafall en lunch med Emz innan jag åkte hem och vilade innan Elin körde mig till jobbet. rullade på bra hela kvällen och slutade halv fyra idag så ligger ganska död i soffan hemma hos momma just nu! Blir film resten av denna kväll sen ska jag sova som en gud, och ingen väckarklocka ringer, på hela veckan, underbart!!!









Ditt namn:


E-postadress: (endast jag som ser den!)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?