slide show

söndag&jobb
DATUM: 2013-07-14 | TID: 07:24:16 | KATEGORI: Vardag

Sitter på jobbet nu, har bara en liten kille som just nu ligger ute i vagnen och sover, en väldigt lugn söndagsmorgon med andra ord! Jobbar till halv nio ikväll så kommer va rätt slut då känner jag, och efter idag är jag ledig fram till fredag, så skönt! annars har väll ingenting intressant hänt, ut i fredags med familjen, Jonas och några kamrater till mamma, igår va Jonas ut så jag spenderade några timmar av kvällen med hans familj sen la jag mig framför desperat någon timme innan jag lyckades somna! Karln ramlade in i natt någon gång, skit packad och mådde som en påse med skit så ska bli kul att prata med honom när han vaknar och se hur han mår idag;) hähä!







Ditt namn:


E-postadress: (endast jag som ser den!)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?