slide show

gatufest,södra berget och allt som veckan innehöll
DATUM: 2013-07-09 | TID: 09:03:00 | KATEGORI: Vardag

satan i gatan vilken bra vecka jag haft. Drog ner till svallet med bellsan och isa i onsdags, köpte med oss middag och gick till lägenheten. Fixade oss och drack lite innan resten av tjejerna kom. speöaeet spel och hade det bra och runt halv tio drog vi ner och kikade på Petter!Drog sen tillbaka till lägenheten och festade vidare innan alla åkte hem och jag och Isabelle tog oss lite nattkäk innan vi slocknade.
I torsdags började vi dagen med langos innan jag fixade naglarna hos Maria innan vi gjorde oss redo för ännu en utekväll, vin, skitsnack och öltält med några härliga härnösandsbor. Blev alltså jäkligt lyckat!I:)
fredags tog och jag Isabelle en lunch med pappa på stan innan mamma kom hämtade mig. Åkte sen upp till södra berget och checkade in och, va jag jonko och våra familjer så hade en otroligt mysig kväll med god mat, alkohol, bowling och massa skratt. underbart!:)
Dagen efter startade vi med frukost sen spa, runt tre kom farmor sen och hämtade mig så skjutsade hon mig till Elin som skulle firas. Käkade mat och umgicks innan jag Isabelle och Natalie tog tåget tillbaka till Sundsvall. Satt oss i en park så ramlade det in mer folk, bl.a jonko så satt vi och drack innan vi drog och kollade på på maskinen!!!:) helt sjuuukt. sen runt halv tre åkte vi med pappa förbi max och köpte med mat innan vi åkte tillbaka till södra berget!
     
 




Ditt namn:


E-postadress: (endast jag som ser den!)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?