slide show

Fredag och nattjobb
DATUM: 2013-07-19 | TID: 17:42:50 | KATEGORI: Vardag

igår blev det vin och mys med tjejerna i stadsparken, satt väll där tills klockan slog halv ett så gled runt i bilen innan jag somnsde jäkligt skönt hemma hos bellsan. Vaknade imorse o mådde piss med efter lunch och några avsnitt av DH blev det lite bättre. Följde med Hannah för att skjutsa Daniella bortanför Kramfors och efter några omvägar så va vi äntligen hemma igen.

Sitter nu på jobbet, nyss käkat middag så ska slå på barnprogram till barnen och bädda ordning innan jag själv slår mig ner för fredagsmys, hela härnta e ute och festar så känner att jag har någonting att ta igen imorgon!! nee nu ska jag ringa karln en snabbis.







Ditt namn:


E-postadress: (endast jag som ser den!)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?