slide show

Torsdag
DATUM: 2013-01-24 | TID: 23:19:53 | KATEGORI:

Klockan tio imorse ringde klockan för jobb, blev även ett två timmars telefonsamtal med momma innan jag gjorde mig redo för lunch med karln. Hann sen kolla på ett GG avsnitt innan mamma kom och hämtade mig och jag följde med hem en sväng och hämtade lite nödvändigt som behövdes hos jonas.
Strax efter tre mötte jag upp Alice för solning och en fika på waynes för att ta igen lite av det vi missat innan jag åkte med Jessica hem igen. Annars har vi glott på film dom närmaste timmarna och nu ska vi avsluta våran torsdag med kvällfika innan Jonas ska sova och jag ska lägga mig framför några avsnitt av GG, skönt att nån av oss är ledig imorgon iallafall, höhö! Godnatt!







Ditt namn:


E-postadress: (endast jag som ser den!)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?