slide show

Tisdag
DATUM: 2013-01-29 | TID: 14:30:56 | KATEGORI: Vardag

Spenderade natten tills idag hemma hos Frida, lagade jäkligt god middag och hängde med Elin. Vaknade imorse runt halv ett så gjorde vi ordning oss och åt frulle innan Elin kom och hämtade oss så sitter hemma hos henne nu och pillar på bloggen lite medans hon och Frida håller på att sy. Om någon timme ska jag hem till Jonas, spenderat två nätter utan han nu vilket jag inte gjort på flera månader så ska bara ta det lugnt med några filmer ikväll! :) Ser även att min header är spårlöst borta så måste ta och fixa det, blir nog en ny när jag ändå håller på men ska umgås med tjejerna nu så blir nog imorgon när Jonas är på jobbet jag får fixa och trixa med den ;) Ha en fortsatt bra tisdag så hörs vi lite senare om jag har någonting vettigt att skriva, kyss på rumpan!




Ditt namn:


E-postadress: (endast jag som ser den!)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?