slide show

Tillbaka till jobb och tidiga mornar
DATUM: 2013-01-07 | TID: 11:47:59 | KATEGORI:

Alarmet ringde tjugo över nio imorse så va det bara att traska iväg och jobba lite och ligger nu hemma i sängen och väntar på karln så vi kan käka lunch innan vi ska tillbaka till jobben. Fick även ta tag i städningen här hemma eftersom Jonas hade fest i lördags och va för dålig igår för att röja undan (så förväntar mig massage ikväll älskling!) Förövrigt jobbar Jonas till fyra och jag till kvart i fem och efter det blir det raka vägen hem så jag får mysa med min pojke eftersom jag sovit utan han i två nätter nu!
Men nu ska jag kolla klart på vänner tills Jonas kommer, ha en bra dag!






Ditt namn:


E-postadress: (endast jag som ser den!)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?