slide show

Söndag
DATUM: 2013-01-27 | TID: 20:33:00 | KATEGORI:

igår blev det partaj hemma hos Hannah, maja fyllde 18 på tolvslaget och jag hade en jäkla bra kväll. drog mig ner mot krogen vid ett men va smockat med folk så vi gick istället till mini för lite käk där även Jonas mötte upp oss. Åkte sen och släppte av frida innan vi åkte vidare hem.

Idag kände Jonas för att vakna vid halv elva så åt vi frukost innan han följde med mig på jobbet. kom hem igen vid fem så slog vi igång en film,jag somnade såklart så jonas fick se klart den själv. Är nu hemma hos mormor och har precis ätit middag och håller på kolla på taken 2. kommer bli en tidig kväll ikväll vilken kan va skönt eftersom jag ska upp tio imorgon och åka hem till jonas för lunch och mys innan han åker iväg och jobbar och jag ska hem till Frida!













Ditt namn:


E-postadress: (endast jag som ser den!)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?