slide show

Back on track
DATUM: 2013-01-14 | TID: 13:22:00 | KATEGORI: Photos

Inte haft nå sug på att blogga på hela veckan om jag ska vara ärlig, men mina senaste dagar har bestått av häng med mina tjejer, besökt Camilla och hennes bebis,jobb och självklart massa mys med pojkvännen. Annars så rullar allting på, ny vecka har nu startat och denna vecka ska jag fokusera på träning och körkortsplugg så man någongång i framtiden har ork att ta tag och göra det. Ska även hänga med Hampus på onsdag och möjligtvis pappa innan han åker tillbaka upp till åre, om jag inte följer med, ska suga på den karamellen ett tag till. 
 
Har ju även glömt att visa hur det blev sen vi gjorde om rummet så ska ta och göra det nu när jag ändå är igång sen ska jag kolla klart på ett GG avsnitt innan jag ska plugga lite. Jonas kommer hem strax efter tre och mer än så vet jag inte om dagen.
 
(Nu får ni ursäkta kvallen på bilderna men systemkameran är död och orkade inte ladda den just nu)
 
Före
 
 
Efter
 Jäkligt nöjd!




Ditt namn:


E-postadress: (endast jag som ser den!)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?