slide show

sista stressen innan jul
DATUM: 2013-12-23 | TID: 11:01:17 | KATEGORI: Vardag

lördagen bestod av 20års firande för Hannah! åkte dit med resten av gänget och käkade middag och drack lite innan vi åkte in till hennes syster och fortsatte. Vid halv ett begav vi oss till hamnkrogen meen va ingenting jag orkade med då det va alldeles för mycket folk på för litet utrymme så drog med mig hannah till svennes och fortsatt där istället😊 vaknade upp med en jävla bakfylla så igår gjorde jag ingenting vettigt alls, förutom att klä granen med småsyskonen. idag är det måndag och sista dagen innan jul så ska hoppa i andra kläder och käka lunch innan jag och hannah beger oss till birsta, känner på mig att det blir trångt..😥









Ditt namn:


E-postadress: (endast jag som ser den!)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?