slide show

Hemma i kylan igen
DATUM: 2013-12-16 | TID: 13:01:00 | KATEGORI: Vardag

Heellu. Nu är både semestern och helgen över. Efter allt strul med både taxin,flyget och bilen kom vi hem halv tio i lördags morse. Pussades med karln någon timme innan vi gjorde oss ordning för kvällens partaj. så runt sex åkte jag med Frida till bellsan och han åkte iväg med sina vänner. Va hos isabelle tills klockan blev strax efter elva och vi åkte till curlinghallen och drack och glodde på Kenta innan jag och Jonas drog oss hemåt. Hade en väldigt bra lördag och igår mådde man inte så speciellt bra då det inte blev nå sömn i fredagsnatt så blev film och god middag hemma hos mormor! Nu är det måndag igen och jag ska iväg och träna med Hannah snart sen ikväll blir det middag med resten va tjejgänget. annars ska jag bara umgås med karln och ta igen all tid vi missat dom här två veckorna, måste ladda ner alla avsnitt av julkalendern och kolla på ikväll också då jag inte sett ett enda när jag varit utomlands. nu ska jag hoppa i skorna och möta upp Hannah!
Bjuder på bilder från GC ikväll eller under morgondagen.




Ditt namn:


E-postadress: (endast jag som ser den!)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?