slide show

Måndag
DATUM: 2013-08-05 | TID: 17:01:15 | KATEGORI: Festligheter

Nu är det måndag igen och den här helgen bara rusade förbi. kortfattat så i fredags drack jag vin med Natalie,elin,simon, edin o isabelle  osv i stadsparken. När alla ville dra ner på krogen fick jag säga adjö till min finaste Isabelle och efter så många glas vin va det inte enkelt kan jag säga. Fick även ett jätte fint armband av henne innan hon for! 
 
i lördags solade och badade jag lite med pontan innan jag åkte hem till frida för tacomys och alkohol med tjejerna. Poängen va egentligen att gå på krogen med kände att det blev för mycket av det goda så åkte hem istället, vilket va smart med tanke på hur jag mådde igår. Åkte iaf ut till smitta med Frida och Pontus och badade en jäkla massa innan jag åkte hem till momma.
 
Imorse åkte vi ut till smitingen igen och låg där några timmar, bättre sent än aldrig vad gäller att ta tag i sommaren;) SItter nu hemma och har precis kollar klart på sista avsnittet av Desperate housewives.. Inväntar även pojkvännen som förhoppningsvis kommer snart efter att ha varit borta sen i fredags, så ska vi ladda ner någon film, äta tacos och bara mysa resten av kvällen!:)
 
 
 
 
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (endast jag som ser den!)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?