slide show

Godmorgon
DATUM: 2013-08-29 | TID: 08:26:40 | KATEGORI: Vardag

Oj så tyst det va här då, vilken kan bero på att jag va utomlands förra veckan och tänkte inte direkt på att slå mig ner framför dataskärmen då. Kom hem för några dagar sen och sen dess har jag hängt med Frida och Jonas,partajat med några "gamla" vänner ,införskattat mig en liten hamster och ätit god mat, färgat håret. Och juste, äntligen fått mig en ny telefon. Idag är det torsdag och jag ska väll snart fortsätta rensa vårat hem på all skit som vi egentligen har, eller ja, som jag egentligen har. Frida lär komma hit när hon vaknat och vad som händer mer idag återstår att se.
 
Bilderna från Barcelona och den senaste veckan kommer senare ikväll när jag har tid
 




Ditt namn:


E-postadress: (endast jag som ser den!)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?