slide show

Fredag
DATUM: 2013-08-16 | TID: 15:03:31 | KATEGORI: Vardag

Mycket som har stått på schemat denna förmiddag. Hannah kom och hämtade mig halv tio så åkte vi på sjukan en snabbis sen blev det lite jobb innan vi åkte upp på komvux och pratade med dom. Tog sen en lunch med henne, hennes mamma och hennes syster på stan :)  Efter det gick jag förbi banken och beställde ett nytt kort eftersom jag glömt bort koden till mitt nuvarande kort, hur man nu lyckas med det 
 
Åkte sen förbi bolaget och nu är jag och karln hemma och ska snart göra middag. Kvällen ser ut som så att jag ska dricka några glas vin med hannah eftersom att dom beger sig utomlands imorgon och jag på tisdag så ses vi inte på två veckor så ska mysa på lite med dom ikväll innan jag åker hem till mig&karln igen för fortsatt fredagsmys. Sikken bra fredag :)




Ditt namn:


E-postadress: (endast jag som ser den!)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?