slide show

Fredag, fint väder och alkohol!
DATUM: 2013-08-02 | TID: 13:00:12 | KATEGORI: Festligheter

Väckarklockan ringde kvart över sex så då va det bara dra upp Jonas ur sängen eftersom han skulle bege sig till stockholm redan kvart i sju för att den spendera helgen på kryssning. Lyckades somna om och runt elva kom Nadia och Denize in och väckte mig. Sitter nu och kollar på desperate medans jag väntar på mamma som ska hämta vilddjuren;) 
Ska sen lite snabbt städa lägenheten och fixa mig innan Natalie kommer och ska dricka vin med mig, efterlängtat!:)
Senare ikväll ska jag iväg med Isabelle och dricka alkohol och säga farväl eftersom att min fina bästis tar sitt pick&pack och flyttar till Malta, känner att det kommer bli en kväll med blandade känslor!
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (endast jag som ser den!)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?