slide show

tillbaka efter helgens bravader
DATUM: 2012-09-24 | TID: 20:57:00 | KATEGORI: Vardag

Helgen är nu över och den har varit riktigt riktigt awesome. Bubblat och käkat kräftor med tjejerna,dansat,druckit en väldans massa alkohol, träffat mina saknade kamrater och förlängt livet med väldigt mycket skratt!
 
Igår va det midre kul att vakna, två timmars sömn sen blev det jobb och storstädning av huset innan familjen kom hem. Åkte sen till mormor och käkade middag sen slocknade jag ganska på en gång. Imorse blev jag väckt av ett telefonsamtal om att jag skulle jobba fyra timmar på kullens dagis. Nu ligger jag hemma i sängen och gruvar mig inför att städa mitt rum eftersom jag inte hade orken till det igår. Ska ladda upp några bilder men först ska jag ta tag i röran här sen ta mig en dusch så jag kan sova skönt inatt!




Ditt namn:


E-postadress: (endast jag som ser den!)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?