slide show

no u hang up
DATUM: 2012-09-04 | TID: 15:02:00 | KATEGORI: Vardag

Åkte till stan och mötte Natalie sen gick vi till skolan och käkade lunch, kändes väldigt konstigt att vara tillbaka när man egentligen inte är tillbaka. Iaf, sen betade vi av trafikskolan sen bokade jag basinformationen på arbetsförmedlingen vilket känns väldigt skönt.  Ligger nu hemma i soffan och kollar på how i meet your mother och knarkar ipren, känner att jag börjar bli sjuk vilket inte känns sådär jätte roligt. Snart kommer pappa upp hit sen ska måste jag slå Frida en signal för att kolla när hon kommer hit. Nu tänkte jag ställa mig och laga ägg & bacon sen krypa ner under filten igen. Hörs sen.




Ditt namn:


E-postadress: (endast jag som ser den!)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?