slide show

har mina ölbrillor på
DATUM: 2012-09-08 | TID: 10:15:00 | KATEGORI: Festligheter

Igår fick jag ett samtal där jag blev befrågad om jag ville jobba några timmar på min gamla praktikplats vilket jag 
tackade ja till ganska direkt! Slutade halv fem så hämtade vi Natalie sen va det raka spåret hem för att kasta på sig lite smink och byta kläder. strax innan sju befann vi oss på Ka5 för nollning av ekonomi-ettorna. Blev kvar där någon timme innan det blev alldeles för kallt och i stort sett alla började dra sig hem till Anders där vi fortsatt dricka alkohoool. Avslutade kvällen med minikrogen och Oliver och gänget på tvn med William och Jenny innan jag tog taxi hem för att skalla kudden!
 









Ditt namn:


E-postadress: (endast jag som ser den!)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?