slide show

Nu lever bloggen igen efter några dagars avstängning
DATUM: 2012-09-04 | TID: 09:49:00 | KATEGORI: Vardag

Min senaste vecka har somsagt spenderats i stockholm vilket har varit jätte mysigt! Har shoppat, varit på grönan, haft födelsedagsfirande för min kusin och massa annat skojj. När jag kom hem i söndags så åkte jag ut till banan där resten va släkten befann sig för födelsedagsmiddag för Amanda som nyligen fyllt 18! åkte sen hem till mormor där jag spenderade natten. 
 
Igår drog en ny jobbvecka igång, när jag va färdig för dagen kom pappa och hämtade mig så åkte vi och käkade lunch på matverkstan innan han släppte av mig hemma. Drog mig sen ner på kajen med Pontus så kom Malin och Frida ner. Käkade kebabsallad och snackade strunt tills klockan blev tio och vi åkte hem. 
 
Idag gick jag upp alldeles för tidigt för att få jobbet färdig så jag slipper tänka på det idag. Snart kommer pappa hit sen får jag se hur resten av dagen ser ur, ska iallafall försöka hinna förbi körskolan sen ikväll ska jag mysa med Frida.




Ditt namn:


E-postadress: (endast jag som ser den!)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?