slide show

Back to reality - magiskt men tragiskt
DATUM: 2012-09-30 | TID: 12:53:00 | KATEGORI: Vardag

Haft en så sjukt bra helg och har inte haft kontakt med omvärlden överhuvudtagen om man bortser från dom som jag umgåtts med och det har varit riktigt skönt att ingen kunna fått tag på en. Käkat god mat, druckit vin, kollat på film och har skrattat tills magen fått kramp,så har mina två senaste dagar sett ut. riktigt mysigt! Nu har verkligheten kommit ifatt vilket känns lite halvt sådär. Ska snart ta på mig några varmare kläder och stoppa in hörlurarna i öronen så jag kan avnjuta Melissa horn medans jag tar mig en promenad. Resten av kvällen kommer bestå av ett bad sen kommer jag krypa under täcket och stanna där.
 

Postat av Anonym

Fiina kort på dig <3

Datum: 2012-10-01 | Tid: 15:16:50



Ditt namn:


E-postadress: (endast jag som ser den!)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?