slide show

nothing in common
DATUM: 2012-10-04 | TID: 12:26:51 | KATEGORI: Vardag

Godmorgon på er! vädret är kanske inte det bästa men det skiter väll en krigare i,är lika glad för det!
har precis gjort rent poolen inför helgen och nu ligger jag här och kollar på mtv och funderar på vad jag ska göra ordning för lunch. Idag är lillasyster hemma med mig eftersom hon kände sig dålig så ska ner och pussa på henne litegrann sen när Patrik kommer hem ska jag hoppa i springkläderna och ta mig en runda. Senare idag beger jag mig till mormor,  nu när hon är utomlands är det ganska skönt att kunna dra dit och lägga sig. Resten av kvällen är oplanerad men tror inte det står så mycket på schemat, ba tat lugnt innan helgen är här!




Ditt namn:


E-postadress: (endast jag som ser den!)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?