slide show

hot right now
DATUM: 2012-10-13 | TID: 17:42:00 | KATEGORI: Festligheter

Två bilder sen gårdagen
 
Skulle egentligen ha filmkväll igår men blev lite ändrade planer och helt plötsligt befann vi oss nere i timrå, därefter gick det väll inte som planerat men hade ju iallafall fint sällskap som tur va. Efter många om och men som innehöll en jäkla nattpromenad mitt i ingenstans och en massa samtal till Dintur fixade vi skjuts och kom hem runt halv fem imorse och blev sängliggandes så länge som till två idag, va snäll och städat nedervåningen innan mor min och Patrik kom hem och blev precis klar med mitt rum. Nu ska jag ta mig en dusch innan middagen, idag står tacos på menyn så den närmaste timmen kommer jag förmodligen ligga i en riktig matkoma. 




Ditt namn:


E-postadress: (endast jag som ser den!)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?