slide show

Dom senaste dagarna.. enjoy
DATUM: 2012-10-22 | TID: 19:35:19 | KATEGORI: Vardag

Har spenderat dom senaste dagarna hos prince charming så har inte haft tid eller vilja till att hålla på med bloggen men i Torsdags fyllde jag somsagt år och startade dagen med tårta på sängen och sång sen blev det lunch med pappa sen åkte jag hem till Frida och så gjorde vi ordning det sista sen på kvällen blev det middag,tårta och paketöppning med tjejerna innan jag åkte hem till grabben. I fredags blev det festligheter med grabbarna innan jag åkte hem till Filippa och drack vin med tre härliga tjejer, men åkte och hämtade J redan kvart i ett eftersom varken nån av oss mådde bra, men ska inte klaga när jag tänker på hur jäkla full han va och hur jäkla dåligt han mådde hela natten, uscha.. 
 
I Lördags åkte vi hem till mig och fikade med släkten som kom för att fira mig sen åkte vi tillbaka till honom och duschade och gjorde oss iordning för kvällen, Simon och Anton kom sen lämnade jag dom och åkte till Elin för att firas med tjejerna men blev bara där i två timmar sen åkte jag till Bella som också firades eftersom hon fyllde 18 förra veckan. Runt halv tolv åkte jag och Emelie på partaj där Jonas och simon och alla befann sig, orkar inte gå in så mycket mer på den kvällen men efter en nattpromenad och pizza somnade vi ganska skönt. 
 
Igår hände ingenting speciellt, glodde på film och käkade gott med Simon och Jonas sen fick jag somna in i en varm famn. Jobb nio imorse sen åkte jag till mormor och käkade och sitter nu hemma och kollar på 16 and pregnant och håller på ladda upp bilderna, dessvärre hade jag bara några få på telefonen som gick att använda och orkar inte jaga alla som har bilder på sina telefoner så nu får ni nöja er med dom som finns, men tror ni klarar er, kyss och smek
 
 

 




 
 




Ditt namn:


E-postadress: (endast jag som ser den!)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?