slide show

Måndag
DATUM: 2012-10-15 | TID: 16:06:00 | KATEGORI: Vardag

Hade en jäkligt mysig lördag, käkade dodis och kollade på massa filmer. Kom hem först nu så har inte kunnat blogga någonting. Nu är måndagen här igen och en ny vecka har dragit igång,är även ledig hela veckan så har inte så värst mycket att klaga på just nu. Imorse fick jag besök av en fin kamrat sen blev det lunch med momma, en väldigt bra start på den här dagen.
 
Nu ligger jag äntligen hemma i sängen med Edvin och kollar på tecknat, ska snart ut och ta mig en springtur sen ett efterlängtat bad. Ingenting annat inplanerat på schemat så får helt enkelt se vad kvällen har att erbjuda, nu ska jag pussa lite på lillkillen innan jag hoppar i springskorna. ttyl




Ditt namn:


E-postadress: (endast jag som ser den!)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?