slide show

Vi kan ta oss härifrån om du vill.
DATUM: 2012-11-27 | TID: 11:14:57 | KATEGORI: Vardag

Tog sovmorgon till halv tio innan jag traskade iväg till jobbet, blev klar strax innan elva och precis när jag kliver utanför dörren och ska gå hem igen bärjar det tok hagla så kom hem lagomt blöt ivarjefall. Har precis bytt om och sitter och läser igenom lite bloggar just nu innan jag tänkte öppna körskoleboken. Om en timme kommer Jonas hem på lunch och efter det lär jag förmodligen sitta med körskoleboken tills han kommer hem. Annars står inte så mycket på schemat idag, vi kanske skulle käka med Simon om han blivit frisk annars lär vi bara ligga inne i sängen, känns som en sån dag idag.
 
 
Såhär glad var jag när jag kom hem




Ditt namn:


E-postadress: (endast jag som ser den!)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?