slide show

om vingarna bär
DATUM: 2012-11-12 | TID: 13:39:17 | KATEGORI: Vardag

Klockan ringde halv tio imorse så hoppade jag i kläderna och kladdade på mig lite smink innan Jonas kom och hämtade mig. Åkte hem till honom och käkade lunch sen la vi oss i sängen och kollade på gårdagens avsnitt av solsidan. Han åkte iväg till jobbet för en halvtimme sen och jag ligger i sängen och kollar på alvin och gänget, tror möjligtvis att magsjukan är påväg med tanke på att Jonas syskon hade det i helgen och jag mår just nu skit, Jonas mådde inte så bra när han åkte heller men kan ju hoppas att han klarar sig tills han slutar klockan 4, så resten av våran dag kommer förmodligen spenderas i sängen. Nu ska jag återgå till filmen och försöka vila en stund. 
 




Ditt namn:


E-postadress: (endast jag som ser den!)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?