slide show

jobb och gardasil
DATUM: 2012-11-28 | TID: 08:59:28 | KATEGORI:

godmorgon på er, iallafall dom som vaknat redan, själv vaknade jag och Jonas strax efter sju då båda skulle iväg och jobba. Klockan är nu tio i 9 och ska sitta här på jobbet tills kvart i tio då jag ska fortsätta, känns lite små jobbigt men får ju betalt av att sitta och läsa bloggar och vila en timme så klagar inte allt för mycket.

slutar runt halv elva och då går jag vidare till mormor där jag hade tänkt käka lunch osv tills klockan halv två då hon ska följa med mig till sjukhuset för att ta sista gardasil sprutan, har en jäkla fobi för sprutor så klarar inte av att gå dit själv, haha. Ne nu ska jag iallafall stänga igen ögonen en stund tills jag ska fortsätta jobba.




Ditt namn:


E-postadress: (endast jag som ser den!)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?