slide show

hungry hearts
DATUM: 2012-11-04 | TID: 10:30:00 | KATEGORI:

i fredags kom familjen min hem till familjen Norlin för middag och Halloweenfest, hade en jäkligt bra kväll som innehöll alkohol, dans och skitsnack. Runt ett tog jag och Jonas en taxi till Elin men va bara där i en halvtimme innan vi åkte tillbaka till honom. Igår mådde jag som jag förtjänade men bestämde mig ändå för att dricka så efter lite mat,en dusch och några cider så började det ordna upp sig. Förade hos Jonas med han och Simon innan vi tog taxi till äbro där det va partaj. Kom hem till Jonas igen strax innan tre så käkade vi pizza innan vi la oss.ligger just nu i sängen och andas ut efter helgen, lite smått med ångest har jag också över alla pengar jag kastat ut på taxi,mat och alkohol..men man lever ju ba en gånggg. Runt ett iaf ska bli upphämtad av pappa och therese så ska vi åka till högakusten och käka lunch, perfekt en söndag som denna. Nu ska jag lägga mig och njuta innan jag måste upp fixa ordning mig. hörs ikväll då jag tänker bjuda på några bilder från helgens bravader.




Ditt namn:


E-postadress: (endast jag som ser den!)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?